Halmstad

Sitter hemma i Halmstad. Kom till min födelseort i torsdags kväll efter en bilfärd hem med Fia-Lisa och Rasmus. Julafton i fredags, gud vad mysigt!!! Fick precis det jag hade önskat mig och massvis därtill. Många skratt och mycket mys + att jag fick träffa Caroline en snabbis också! :)
I lördags vad det något underbart som hände, något som jag var rädd aldrig mer skulle hända. Alla mina flickor från gymnasieklassen var samlade i samma land, samma stad och i samma rum. Shit vad kul det var att träffa alla! Vissa har jag träffat lite grand sedan vi gick ut gymnasiet, andra inte alls. Sjukt kul att se vad det har blivit av alla och hur de ser ut =) Oförglömligt! Började hos Josse och kom sedan ut i stan. Jag var väl hemma lite innan 05,00 och gick upp vid 9 tiden efter 3,5 timmas sömn. Faster med kusiner kom på eftermiddagen och hade mysigt fika med dom. Pojkarna har blivit jäääätte stora, speciellt Peter som har växt eom ogräs :P och lilla Sofie var stor, glad och mycket pratsam! Kul att men kan få träffa henne i alla fall två tre gånger innan hon blir stor så hon kanske minns oss lite grand =)

Idag, måndag. Har inte kunnat göra så mycket ändå då jag hade det mesta kvar hemma hos Josefine, haha. Fick hämtat det nu ikväll, så nu har jag äntligen fått gjort det jag var tvungen att göra. Skönt att ha det gjort! :)

Åker hem på onsdag eller torsdag. Vill torsdag, men blir antagligen onsdag för att det ska bli så smidigt som möjligt! Josefine från Örebro kommer till mig då och så ska vi försöka fira in det nya året med buller och ståhej! Ska försöka fixa så vi kan spendera i alla fall den första delen av kvällen hemma hos någon kanske? Någon som vill ha oss där? Eller jag menar, någon som orkar ha oss där? Eller jag menar någon som kan stå ut med oss där? =) (A)

Nej, snart dax att bege sig till kudden. Ska upp vid 7 tiden i monrgon, antagligen halv 8 då jag ska köra min kära mamma till jobbet så jag kan ha bilen i monrgon! Ville ut och köra runt lite så jag kan kolla på lite användbara saker jag behöver och vill ha!!!! :D + lite annat också så klart ;)


Nej, ni ska få höra massa roligt nästa gång jag skriver här, blir inte allt för regelbundet då jag inte har något eget internet och just nu inte jobbar :P

puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0