Hej och hå, snart 2011

Snart jul och dags att ändra sista siffran i datumet, eller andra siffran beroende på hur manskriver det :)

Skall snart gå till Fias jobb och hämta mina grejer som jag haft hemma hos henne ett tag eftersom jag inte orkar hämta det eftera tt jag lämnade det efter mina boende dagar där senast. Jobbade frukost och brunch idag gick bra. Var på buffen men eftersom inte alla gäster som skulle komma kom så var det knappt någt att göra. Pankakorna tog slut som vanligt ett par gånger, så försökte fylla på där utan att bränna sönder mina fingrar =)
Ikväll blir det nog att göra ingenting som vanligt och så ska jag försöka ta mig till mormor och morfar i morgon och kanske lite bus med tjockis-pojkarna :D HAHAHAAA!!!

Inte många arbetspass kvar detta året, har tre kvar, kanske 4... blir nog bara tre om jag har tur, pallar nog inte det sista, men känns kanske lite tvunget också! Kanske något till, vi får se, de blir nog bra.
Massa festligheter med tjejkväll hos Metta på onsdag och sedan på söndag då det blir Party Party med massa utstyrslade människor. Kommer nog inte se dom så fina någon annan gång faktiskt! HAHA! Ska i alla fall bli skit kul det också! :)

Kommer hem den 22 eller 23, får se hur det blir.
Hörs och framförallt ses snart.
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0