Hejhej

Ovanligt att jag sitter kvar på jobbet? Fast denna gången har jag suttit med Anna sedan halv 5 och snackat skit och skrattat så mycket att jag gråtit. Vi både är ganska övertrötta så det mesta var ganska jätte kul faktiskt, underbart! :D HAHA!!!
JObbat i Globen i helgen, underbart roligt! :) Julgalan med massa artister som uppträder, bl.a. MARIA MONTASAMI!!!!!! Cred för det kan jag lova! ;) Men det är faktiskt riktigt kul, men träffar massa roliga människor som man jobbar med men ocksås om man serverar =)
Igår var början på mitt sälskap ett helvete, men den ena halvan var underbar, jätte mysiga och trevliga, så dom tar jag gärna hand om en gång till, speciellt han i det rutiga skjortan ;)

Skall jobba där igen nästa helg och helgen efter det, tummen upp för den ja! :)
Helgerna är ganska jätte jobbiga då det blir massa, massa jobb. Men jag har roliga medarbetare och skrattar fantastiskt mycket så jag stormtriva. Och det finns sämre jobb, jag har det bara bra med andra ord vilket känns toppen =)
Annars så inte så mycket. Hopaps på lite "kalas" i morgon med Anna, men vu får se hur det blir med det. Vi har sagt att vi ska festa till det länge nu men det är alltid något som har kommit ivägen.... så vi får se hur det går, men håll en tumme vet ja' ;)


Kommer hem till Halmstad runt den 21. Inte vet jag hur eller exakt när, men är iaf där på julafton innan Kalle som senast och åker hem till Stockholm den 27 ser det ut som nu. Förhoppningsvis ska jag "båta" då =) hahaha!

puss.
P.S. Vad önskar sig folket i julklapp?????????? D.S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0