Mobilinlägg

Har fixat lite internet i mobilen och försöker lära mig det lite grand. Sakta med säkert ;) jobbat i globen idag. Idag var det kul, + fick in lite dricks också :) i morgon är det sista jobbdagen i globen och sista jobbdagen för detta året så som det ser ut nu. Även om det inte varit det mest roliga jag gjort emellanåt så hoppas jag ändå att jag kommer kunna få jobba för dom igen. Är bra träning samt skönt att få in lite extra pengar ibland :d Hade tjejkväll hemma hos Sunee, Jävlar anåda säger ja bara!! Galet! Galet god mat och massa alkohol. Men kul som fan hade vi kan jag lova! :d det ska göras om, dock med lite roligare dag efter ;) Nej, nu är det strax dax att sova så jag får äta frukost, städa och pyssla lite innan jag ska jobba i morgon kväll :d puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0