Sista för i år

Sitter på pendeln nu och är på tag till t-centralen får jag ska byta vik tunnelbanan för att ta mig till Globen och jobba. Sista jobbet i globen och sista jobb-passet för i år. Känns både skönt men samtidigt tråkigt! Åker hem den 23 sen. Har lite mys, pyssel och annat att göra fram tills dess. Jag hoppas jag kommer hinna göra allt jag vill göra hemma. Måste träffa Farmor och Farfar och sedan skulle det var hur mysigt som helst att träffa Carola och kusinera. Inte träffas Sofie sen hon var 3 månader... hon är hur stor som helst nu den lilla tösen. Hoppas på att vi kanske kan träffas hos Farmor när Farfar, men vet inte om dom klara oss alla samtidigt, haha! :) Ska nu av på t-centralen. Hörs snart igen, puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0