Allting är inte alltid rätt

Nu lägger jag in alla bilder fran kameran som jag inte har gjort på evigheter, det var dock inte så många, endast 663 stycken, men många minnen =) Börjar få det lite halvsegt nu igen. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Sitter nu vid datorn vilket jag har gjort ett litet tag nu. Undrar om jag kan fjäska till mig en löjligt snygg kofta av mormor eller om jag ska låta bli, haha. Så himmla fin kan jag lova! Precis målat naglarna, najs som bara den. Annars så ska mormor och morfar nu ut med Nova, jag pallar inte, eller ska ändra ordet. Jag har ingen lust. Kanske tar en promenad lite senare när de är tillbaka någonstans. Kaffesugen. Åt nybakta scones innan som jag gjort och drack te till det. Mumsigt. De fick godkänt av morfar, jag fick alltså baka dom till honom fler gånger ^^
Blir la lite TV snart igen. Usch, nu börjar jag verkligen känna mig deppig, trött och allt det där. Ingen träning, ganska dålig mat och inget rörelseschema över huvud taget. Slöar till här borta. Aja, träning nästa vecka, ska bli asgott. Dock inte super sugen på judo för stunden, dock gymma. Pepp som fan på att gymma en massa! Ska försöka smita in till gymmet och träna lite. Marko kanske kan hjälpa mig med bänkpress som jag vill se hur mycket jag klarar. Vem kan gissa närmast? ;) haha.

Nej ni,
puss.


Kommentarer
Syster din

Hallå jävla grottmänniska!!

Fasiken vad snygg design.

Försökte leka med min igår men, datorn laggade sönder så det gick inget vidare. Tyvärr.

Längtar tills du kommer hem. Även om jag måste städa ditt rum, igen, då. Men det hade varit trevligt med lite mer umgänge än pojkarna och mamma. Pappa har klippt sig. Han har blivit söt på nåt sätt. Shit, det kanske inte är okej att sitta här och skriva detta på bloggen, men mailen din verkar ju inte funka ändå. Och det liksom bara flög ur mig. Men vafan.

Jag känner för att skriva.

Men när jag väl får tummen ur att göra det så kommer ingenting fram. Det fastnar likosm i fingertopparna. Det är ganska äckligt.

Men aja, jag längtar iaf till på fredag och saknar dig (och mormor och morfar lite då ;) )

Tel morfar to drive safe and stop being a caveman!!!

2010-02-09 @ 10:39:35
URL: http://enjussn.blogg.se/
Syster din, igen

Jag gissar på högst NIO kg!

2010-02-10 @ 11:14:35
URL: http://enjussn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0