ännu en fredag...

Jag har för många tankar och aldeles för många saker som jag vill göra! Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vet vad jag behöver, ett jobb, annars kan jag inte göra något allt. Jag blir galen på allt detta! Sitter nu och pratar med mamma lite grand i soffan. Nu pratar vi böcker. Jag har blivit så intresserad av läsning. Har jätte många böcker som jag vill läsa, men jag läser ju  så sakta så jag kan inte alls säga att jag faktiskt kommer att hända. Inte det att bara för att man läser sakta att man inte skall läsa böcker. Bara det att när jag väl läst ut en bok så läser jag inte på ett tag av någon anledning. Typ "andas" efter den senaste ^^ haha. Jag vet, jag är knasig!

Nej jag vet inte, jag har haft en halv tänkardag idag, men lite så där på ett flum sätt om det är förståligt. Inte en så där djup-tänkar-dag, utan en lättsammare. På gott och på ont som alltid! Men vad gör man, de går inte riktigt att hejda.

High School Musical igår. Jobbade med att riva biljetter och sedan plocka undan stolar och städa lite grand efter musikalen också. Det är la kul att ha sett det, men jag är såååå glad att jag inte betalade för den. För den var inte bra, det kan jag absolut inte säga att det var!

Aja, vet inte hur länge jag pallar sitta vid datorn och glo tv, så blir kanske en tidig läggdags så kan man la försöka att komma upp någerlunda tidigt i morgon, som alla andra dagar, och hur har det gått!?? Jhag har haft lite problem med att komma upp nu de senaste mornarna, men jag kämpar på! ^^

Nej ni, nu ska ni slippa mig för ett tag igen.
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0