ännu en fredag...

Nej, nu börjar det bli obarmhärtigt (eller hur stavas det!?).
Aja. Idag varit en liten stund på stan nu setn i eftermiddag med syster för att kolla lite på bokrean. Måste säga att det faktiskt inte är så stort längre. Jätte mysigt att gå runt och kolla på böcker och så då kanske, men jag känner i dessa dagar att det är så mycket bättre att låna böcker på biblioteket eller t.o.m köpa second hand, så det är så jag kommer göra nu framöver ett bra tag.  Har X antal böcker jag vill läsa, men sakta med säkert. Eller i alla fall sakta.

Ikväll blir det en lugn kväll hemma. Mamma och lillabror är och kollar på Halmstad HP A-laget i Arenahallen ikväll. Pappa, lillasyster och jag har redan ätit och kollat lite på TV. Ska se om pappa inte är sugen på en film, fast då kanske mamma kommer instampade och vill se på Lat's dance. Vi får helt enkelt se.

 Veckan har inte varit på speciell eller graciös eller äventyrlig som jag hade velat, men man kan ju inte få allt alltid ^^ I alla fall varit på arbetsförmedlingen, läst lite bok, myst, promenerat, tränat gym, tränat judo, städat en massa och haft en massa tråkigt. Men så är det väl att vara arbetslös antar jag, haha. Nej, men ska se om jag kanske inte kan klara av att starta ett projekt som jag velat starta hur länge som helst nu, men som sagt, vi får la se. Finns egentligen massa jag vill göra och alldeles för många saker av dessa är saker som jag faktiskt kan göra men aldrig tar mig den energi jag faktiskt har och genomför det, tyvärr. Men vi ska ändra på detta och det ska absolut bli andra puckar!

Har sockersug så jag vet inte vart jag ska ta vägen, måste ändras på, men på måndag ;) hahahahaa!!
puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0