Äventyr

London var ett utav förhoppningsvis många äventyr. Precis läst igenom några Lndon-flickorns bloggar. Längtar tillbaka till själva London, en stad att älska! men just nu är jag jävligt nöjd med at få träna en massa. Bara jag hittar ett jobb, några timmar i veckan räcker för stunden. bara jag får något att göra och i alla fall får in lite pengar!
Gymmade innan ikväll. Ett väldigt tufft pass och jag svettades för 5 personer sammanlagt tror jag. Gott som fan! :) Sen så hjälpte jag till på judon för Andreas och sedan hjälpte jag pappa med hans träning med. I morgon vill jag träna igen! Blir kanske bara bastu och massa mys istället. Inte bastat på länge nu. Var i bastun fem minuter, men då hinner man ju knappt känna värmen mot huden!?


kyss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0