En tisdag av ett nytt liv

Vad jag är duktig, or not?
Aja, pallar inte. Börjar bli sådär äckligt förslöad och jag HATAR det! Nu ska jag upp med den sista av min nutvättade och torkade tvätt och sen ska jag ta en promenad till stan och kolla på utställningen i Biblioteket och sen har jag ingen aning om vad det blir. Kanske kan ta med Ellie, gå till mamma, låna bilen och åka till stranden? Nej jag vet inte, har ju en massa pyssel jag kan pyssla med dock :) Men först promenera till Biblioteket. Efter att jag fixat med lite grejer förståss ^^

Judon igår gick kalas bra, mycket roligt att få träna igen, och framförallt skönt att äntligen få komma igång igen! Judo ikväll igen och i morgon får jag se hur det blir med träningen och så, alltså vad det blir för träning. Inte så mycket intressant att säga längre, haha, eller va fan är det jag säger, när händer det att jag har något intressant att säga HÄR! (A)


puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0