Helg

Det har varit helg och i morgon börjar verkligenheten igen. Ja, i alla fall de som har ett arbete, ha, ha. Själv är man arbetslös och ska i morgon in på arbetsförmedlingen igen. Får se om det kommer bli som jag vill med lite olika saker, så som städning, bakning, laga mat och så där.... ^^

Mamma lagar mat just nu.
Var och kollade på handboll innan. Såg på tjejerna när de spelade, gud vad sugen jag blev på att få träna handboll igen. Fan också att träningarna är samtidigt som judoträningarna! Men ska ner på handbollen i alla fall lite då och då, jag vill och behöver, i alla fall en gång. Jag kommer liksom aldrig släppa handbollen, dock så tror jag att judon är något som jag verkligen aldrig kommer sluta träna däremot. Skillnad som jag nog helt enkelt kommer att få leva med. Judo kan jag träna vart jag än kommer, hanboll är snäppet svårare att göra det med tyvärr.
Provade Beckham-parfymen innan när jag var och handlade på Maxi, den funkar faktiskt, luftar ganska gott =)

Nej, ska fixa en massa på datorn ikväll, snälla allahopa, håll en tumme för mig! :)

puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0