Jag vet inte om jag ska låta bältet vara oknäppt eller om jag ska knäppa det, eller om det är knäppt och jag kanske ska knäppa upp det.

Precis packat ner majoriteten av mina grejer i väskor och kassar nu. Orkade inte göra en "London" så jag fick två IKEA kassar att låna av mormor och morfar att stoppa ner grejor i. Skönt som tusan kan jag lova er att det är! Hade skit mysigt igår! Lugn formiddag och tidig eftermiddag. Sedan tåget och tunnelbanan till Skanstull där jag träffade Isabell och vi hade en mysig fika på Waynes Coffe. Efter det tog jag tunnelbanan till Rasmus. Ringde och bad om en vägbeskrivning. Efter ett par om och men så lyckandes han guida mig rätt, men ändå så ringer han och säger att han möter mig, haha. Den jäkeln ^^
I alla fall, blev att vi tog tunnelbanan mot Fias resturang och satt där ett tag och drack öl och snacka en massa. Idag är planen att jag ska åka till stora centrum igen. Se om jag inte kan shoppa lite och sedan träffa Rasmus igen. Får ju passa på när vi ändå är i samma stad!!

Snart klar med packningen, sen ska vi få mig att se ut som en människa och inte en utomjordling och sedan blir det föhoppningsvis lite lunch och sedan ska jag försöka bege mig mot den stora staden.

Saknar min Lovisa och min Elin borta i London, Sheen Team liksom =)

Nej, om man skulle försöka få det sista gjort kanske? Nja...
puss.
jag hör fågelsång och kvitter och det gör mig glad
jag vill ha vår och skoj med sol i en underbar stad.


Aldrig vill jag aldrig vara med om
Jag vill vara med om kanske inte stabilt, men stadigt
Funkar det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0