Judoooo

Judon gick la inte så jätte bra idag, sleten efter de andra tre träningarna i veckan nu. Judo tar på kroppen kan jag lova, men det är det bästa jag någonsin gjort, eller något av det bästa jag gjort vill jag ändra till! :)
Lite vila nu i helgen med träffa massa mysiga kompisar och lite så, kommer bli great! Sedan på't det till nästa veckan igen! Jag ska fan ta mig bli bäst ;)

Var först på arbetsförmedlingen och sedan träffade jag Sandra i stan idag. Vi gick till Sandy's och jag åt och sedan gick vi runt lite innan hon skulle gå till Mia och jag blev efter ett par om och med upphämtad av mamma. Åkte med henne till Eurostop och handlade lite och sedan komma hem och äta havregrynsgröt och sedan ner till judon och chilla i ca 2 timmar innan min egen träning började.

Nu snart dags för sängen skulle jag tro. I morgon upp ganska tidigt och pyssla lite, ser jag faktiskt fram emot. Sedan blir det nog "vin och popcorn kväll" med mamma med lite Let's Dance =)



puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0