Nej, nu får det faktiskt räcka. En gräns tack. Nu!

Åhh, galet vad mycket jag längtar till våren nu. Kunna gå runt i tunna strumpbyxor, en tunika och jeansjackan och ett par converse. Inte behöva klä på dig lager på lager och sedan upp på det en tjock vinterjacka och bylsiga skor och vara tvungen att ta bussen om man inte vill frysa ihjäl när man skall ta sig någonstans runt om i staden.
Kunna hitta på vilka hyss som helst och känna sig lätt och glad. Kunna vara den där spirituella och positiva människa på riktigt och inte bara kunna sitta och prata om att man är den människan. Gå ut och träffa massa människor spontant för att man hade samma tanke. Ta del av det underbara vädret med lite äventyr, utflykter eller en enkel promenad.

Idag tagit det jätte tråkigt lugnt. Harrys igår efter ett fyspass och städning.
Varit på Drottmatchen idag med mor min. Där träffade jag Alexandra vilket var en överraskning som gjorde mig mycket glad! :)

fungerar inte att lägga in bilder idag av någon anledning, ni får stå ut med att inte titta på en bild efter ni läst klart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0