onsdag allra redan!?

Ahhh, måste få tag på Marko, och jag kan inte få tag på honom om jag inte förstår mig på denna skitmobilen, och det gör jag inte! Ska jag behöva ringa mamma för att få in alla nummer i mobilen så jag kan använda dom!? Blir galen, tycker inte alls om denna mobilen just nu! Aja, varit ute med Ellie, läst tidningen och ätit frukost, ungefär vad jag hunnit med hitills. Mör i kroppen idag, judo nu två dagar i rad, helt underbart och jag älskar att det känns efteråt med! :D Idag vet jag inte riktigt hur det blir. Vill till gymmet, men va fan, palla betala för det, vi får se hur jag känner mig i kroppen sen idag, kan kanske vara skönt att vila lite nu då jag har judoträningen i morgon igen, och så kan jag kanske dra ner någon i helgen som kan träna med mig!

Seriöst, det är onsdag allra redan, vad gör jag egentligen? haha. Aja. Nu är Sandra hemma från Thailandet och jag hoppas på att jag kan se henne snart! :)
Fika sugen, men åt previs frukost! ^^

puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0