Söndag

Föreningsdag idag i Arenahellen är vad jag har "pysslat" med idag. Kom dit lite tidgare för att se på en A-flicksmacth, men det blev det inget av. Sedan kollat på lite handboll och kollat på lite andra sporter som också håller till i Arenahallen och sedan gått runt lite. Även träffat Rasmus den äldre och puttat lite golfbollar. Okej dag ändå i slutändan. Ikväll ska jag försöka bli av med vindsgrejerna till vinden som är på och utanför mitt rum. Även plocka undan lite och nmöjlogtvis städa lite mer vilket jag är ganska säker på att det inte kommer att bli. Ska flytta runt på lite möbler och sådär, håll en tumm eller två tack.
Möte samt träning inplanerad i morgon.
puss.


gullig bild på mig från london efter utgång



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0