tänderna på bilden nedan är bra om man är ute och går i mörkret, det lyser liksom upp vägen. Vad är du bra på?

Nej nu tycker jag faktiskt att mormor och morfar får se till att pallra sig tillbaka till deras hus där jag nu sitter och väntar med en kurrandes mage på att kunna få göra lite mat och så att jag kan dra mig mot centrum! Packat nu och jag har tagit fram det jag ska ha på mig på hemvägen i morgon. Bädda och dammsuga gör jag i morgon bitti innan jag åker! Ska shoppa lite sen i centrum ha. de jag tänkt mig att försöka mig på i alla fall. Ska se om jag inte kan hitta något fint till mormor och morfar och sedan försöka hitta ngt litet mer till far min. Skulle kännas bra om man för en gång skull hade någon bra födelsedagspresent till honom. Han fick en ganska bra julklapp dock :)
Det känns inte kul att åka ifrån Stockholm. Skulle gärna stannat här, söka jobb, hitta lägenhet och leva livet ett tag. Ganska mycket som säger emot dock, typ som att hitta lägenhet och ett välbetalt jobb så man kan ha råd med lägenhet då, haha. Jaja, ett annat liv. Nej. Bara lite senare.
Har mailat lite med Maj-Britt från Arbetsförmedlingen, hon är allt för härlig hon! Hon är alltid så glad och positiv och man blir liksom lite glad av henne. Får se hur det går denna gången på arbetsförmedlingen, haha. Men jag kämpar vidare på den fronten ja! :) Jag är inte negativ för detta, öppen för allt och gör vad jag kan för stunden.


puss.
Glöm inte le och vara glad för fan, det gör det så mycket enklare!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0