Tisdag

Jag vet jag borde lägga upp en enorm mängd med bilder, och de kommer komma, men jag pallar inte just nu... kanske senare ^^ Varit på utflykt idag, gick la som det gick, haha. Träffade iaf en urtrevlig tjej, och hoppas allt gott för henne. Sitter hungrig... orkar inte. I morgon blir det en långpromenad med mormor och morfar och så tar vi ju så klart med oss Nova, grannhunden som mormor och morfar hundsitter ett par gånger i veckan. Fasligt kallt och säkert halvmeter snö som är här på dtällen som de redan skattat. Inte klokt... men det är tyvärr inte så mycker att göra åt än att klä på sig. Alltså se ut som jag gör när jag är ute och flyger ungeför, lager på lagerpå lager på lager på lager... osv ;)

Nej, mer senare,
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0