Träning, städning och underhållning

Var i Arenahellen innan jag och pappa för att se lillebror spela hgandbollsmatch, men han spelade inte utan skulle spela matchenm därpå istället och den kan vi inte se för då är vi i judohallen och har annmat för oss. Ska ha fyspass, sedan städa lokalen och sedan ska vi nog ut till Harrys. Ser faktiskt fram emot eftermiddagen nu. Skulle ju upp tidigt idag, men så blev det inte. Måste ändra temperaturen i rummet, jag blir ju helt dåsig av värmen där inne. Öppnade fönstret som jag i dagsläget somnar in bredvid samt vaknar upp bredvid och jag började till slkut bli pigg och kom upp efter ett tag. fast då var klockan runt halv elva tyvärr, men men. Men kan inte vara på topp varje dag ^^

Kom hem från Arenahellen och åt, både pappa och jag var hungriga, ha, ha!

Aja. nu sitter jag här vid TV:n och"internettar", så förlåt för alla felstavningar, men jag ser inte så bra på skärmen just nu tyvärr så det kan vara lite vad som just nu känenr jag, men ni är la vana vid mina underbara felsteavningar och så där.

Snön har i alla fall äntligen börjat smälte, jag sitter bara att hipopas på att iaf hälften till också´kommer smälta bort innan det fryser på igen vilket jag är hundra på att det kommer att göra här om inte alls länge. Så då kommer vi åka fram, bokstavligen talat, eller de som inte bvågar kanske kryper fram ^^


Kommentarer
CISSI

SV Tack!

2010-02-28 @ 17:58:34
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0