underbart tråkig dag

Arbetsförmedlingen, promenera? Jobba i Arenahallen under High School Musical vilket ionnebär att jag även får se den :) Mys, mys :) Annars så snöar det katastrofalt mycket just nu, dock bara småfjun, men ändå, även det lägger sig och höjer mängden snö här hos oss. Kom upp tidigare än på ett par dagar nu, var uppe klockan 8, mend et är kämpigt! Usch, trött är jag nu, men idag var det nog efter träningarna. Så där slut i både kropp och huvud för att m an tränat på så bra, lovely!
Fan, idag saknar jag London så det skriker om det! Bara längtar efter känslan att få vara någonstans där man har alla möjligheter som helst och där jag kan se något jag inte sett innan och som jag faktiskt vill se. Saknar lite den där spänningen att man aldrig vet vad som kommer hända fast man har planer, om man kommer hinna, och vad man kan hitta på vägen. Ja, allt detta har jag även här i Halmstad, men det är inte samma sak! Måste snart få göra något innan jag blir tokig! Behöver ett jobb för att få pengar! Jag behöver kommer ut på äventyr :)

I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag vet vad jag borde göra, men jag orkar verkligen inte, eller jo det gör jag, men jag har ingen lust, verkligen ingen lust och vill inte egéntligen. Fan också!
Ätit frukost nu iaf, havregrynsgröt med diverse frön i och en macka med ett glas juce. Gott, gott. Uttråkad till tusen, har saker jag kan göra, men de är inga roliga saker. Varför är det alltid så?
Saker jag kan göra:

- städa nedervåningen
- försöka komma underfundf med vad jag ska göra med träningskläderna
- försöka komma underfund med vad jag ska göra med de kläder jag inte avänder mer
- pyssla med boken
- glo tv
- printa ut papprena till AB som jag ska till om ett tag
- välja ut en av tre lådar att rensa och städa
- ut med hunden i snörusket
- ringa ett tråkigt samtal

ja, ni ser, listan kan göras längre, men jag ska inte plåga mer än nödvändigt, för denna gång.
puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0