15 januari

Varit pa gymmet idag med Lovisa, fan vad jag borjar bli stark nu, ruskigt imponerad over mig sjavl maste jag faktisk saga. Ska se vad jag kan gora for att halla i detta! Sitter idag igen pa bibblioteket, har denna datorn fram till klockan tva och sedan kliockan tva sa har jag dator 8 i en timma. Sedan ska jag hamta Ollie och hans lekdejt Tobias som ska leka hos oss efter att hans mamma inte kunde ha dom hos henne. Dock skont att han har lekkamrat med sig sa jag inte var tvungen att bara ha Ollie hemma. Javla ungar sager jag bara!!! Usch!
Tror som bara den i ogonen idag kanner jag, vill bara soooova ^^
Barnvakt ikvall, sa blir en lugn kvall. Ska kanske kopa ngt att sitta coh knapra pa nar jag tanker efter, det ar ju trots allt fredag dock sa at jag en massa igar! 

Aaaaaaa, Avatar ar helt underbar! Jag onskar att jag kunde fa sitta en en drake och flyga over varlden. Hade sockerrus efter godiset jag tryckte i mig under filmen och kunde inte sova nar jag kom hem pa grund utav det. Men gud vad underbar den filmen ar. Den som sager den inte gillar Avatar ar inte riktigt normal. Se den, i 3D!
Har ganska trakigt, funderar pa att satta mig och lasa istallet, den braiga booken jag lanar av Lovisa. Jag sager, las den! "En sorts karlek" av Ray Kluun. Verkligen annu ett hett tips fron coachen.
Nej, seriost, ruskigt trott idag faktiskt!
Sitter och planerar lite i huvudet. Om det blir som jag vill kommer det bli kalas! Dock sa vet jag inte riktigt vad jag vill till 100%, men va fan. Ibland far man helt enkelt chansa, haha.
Elin och Lovisa, ni ar mina solstralar i East Sheen, utan er skulle inte denna tiden nu varit sa bra =) hehe. Ville bara att ni skulle veta det! Plussiliss pa er (K)

puss. for nu



Kommentarer
elin

ååh, då är du solen som vi strålar från!

och solen kan ju inte bara lämna strålarna, eller hur?

2010-01-15 @ 14:55:54
URL: http://givemethebliss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0