2010 börjar med bakfylla men även London

Sitter med en kurrandes mage i London och snackar med lillasyster på msn. Planet gick 10.15 vilket mamma skjutsade mig till. Planet gick som det skulle och inga problem så vitt jag vet. Kom till Stanstead flygplats två timmar senare och satte mig och åt. Började inte nyttigt i år kan jag lova, men det kan jag leva med. Tog mig mot bussen och blev buss i ca en timma och 40 minuter till Victoria och sedan där efter att ha fyllt på Oystercard ca en och en halv timma tilli buss til Hammersmith. Gick runt lite i Hammersmith och kikade på rea och grejer innan jag tog den sista bussen på 15 minutr till Sheen. Blivit lite mysigt prat med Elly och sedan lekt en massa med Josch och "hjälp" Ollie med sitt jäkla datorspel som han är beroende av vilket inte Elly ser, suck. Aja. Läste lite bok för honom och han var så söt. Han var så glad över alla sina julklappar oich ville bara visa mig dom hela tiden, men jag sa att han kunde göra det i morgon. Han hade svårt att koncentrera sig på det jag läste och orkade inte läsa själv, så blev att han somnade väldigt fort istället. Sitter barnvakt, orkade inte ta mig till judon, skulle ändå bara titta och inte träna idag. Kände för att bara sitta vid datorn ett tag, kolla lite program och lata mig.

Kom i alla fall till huset och pratade en del med Elly, lekte en massa med Josch och sedan "hjälpte" Ollie med sitt datorspel. Åt lite mat och sådär.
Nej, nu ska jag försöka mig på lite mer program.
puss.
- hörs snart


Kommentarer
Petra

Hoppas du har det bra Carro! :) <3

2010-01-05 @ 00:19:40
URL: http://wellingtons.blogg.se/
ja gissa

NICE MR.D

2010-01-05 @ 18:58:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0