dagen

- jobbat
- träffat Lovisa på vägen tillbaka
- försökt få tag i Pieter
- mailat Manne
- datorn

. packa undan
. jobba
. träffa vänner
. sova 
 
Var på gymmet igår med Lovisa och Elin, helt sjukt underbart kan jag lova att det var. Lite stel är jag allt, men inte mer. Städerskan i huset går runt och städar och det har kommit byggnadsjobbare hit som jag var tvungen att vänta på. De var i tid, jag tycker om dessa männen! Well, blir la att ta ngt litet i magen och sen ska jag faktiskt försöka ta mig till gymmet, men vi får se. Har ingen lust just nu, kanske försöker göra mitt projekt istället. Vill verkligen det NU! Ska skriva ett mail till lillasyster och mamma nu med tror jag. Blir ngo inget gym, men va fan. I morgon ska jag dit i vilket fall som helst, så får vi se hur det blir på fredag. Måste försöka hinna ringa Pete också.


puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0