Hur fan stavar man till circumstanses?

Well, efter något utav de största misstagen jag gjort idag så går det inte mycket bättre när jag kommer tillbaka till huset. Efter att Lovisa och jag piollade en massa på maskinen så har ju inte spinnandes på tvätmaskinen varit på, så det blir ännu en tvätt för samma kläder för att få dom lite urtorkade innan jag tar ut dom därifrån denna gången. Tänkte på torktummlaren, men e var bokstavligen talat genomdränkta och det verkligen droppade om dom.

Hade det super bra mellan dessa två saker dock. Tog bussen till Richmond och satte mig på mitt cafe och läste ut boken jag lånat av Lovisa. Norwegian Wood. Askalas bra bok, jag gillar den starkt. Tog inte vrst många timar att läsa ut den :) Blev en kaffe och samma kaka som alltid för en sista gång antaligen. Dock så kom jag på tt jag glömde banken, ska la ringa dom nu efter jag hämtat Ollie för en SISTA gång och se hur jag ska göra och lite så.

Ikväll kommer min Elin hit och hjälper mig med packningn och en massa skitsnack. Underbart!!!

Sen i morgon blir det att jobba morgonpassen, halv åtta till nio, och sedan städa rummet och lite så innan jag börjar dra mig mot Victoria fr min Shuttle bus går 14.00 till Gatwick Airport och sedan till Köpenhamn, flygbyte och sedan till Stockholm.

Nu hämta ungen... baka scones kanske? ;)
kramkram.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0