idag och igår + text

 


Idag jobbde jag som vanligt på morgonen, sen blev det att sitta vid datorn och pilla lite och skicka lite viktiga mail och allt sånt. Sedan åkte jag till Richmond och skaffade nytt engelskt nummer då jag inte kan hitta mitt gamla simkort och inte kommer ihåg det förra nummret.... Sedan blev det att jag satte mig på ett urmysigt cafe! Satt där ett bra tag och gjorde mitt. Mycket folk emellanåt och emellanåt lugnt och skönt! Sedan jobba tre till sju och nu vet jag inte vad som händer. Hoppas på att jag kan komma hem och mysa lite hos Lovisa :)
Ehh, by the way, did I say that it is snow in London, again... They even talked about closing schools and work and stuff. They're crazy here in London. Allt för trafiken inte kan vara som vanligt... ehm, typ 10 minuter försenad. Kan bli många timmar försenat ist... aja. Hände inte dock, vet inte om det var tur eller otur :P haha.

puss
- bajs, vet inte alls vad jag vill nu. hade en toppen dag idag faktiskt...
P.S. Ursäkte bilderna, har man tråkigt får man hitta på ng att göra helt enkelt D.S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0