Life is just not turning our way right now

Fan vad jag saknar att trana sa mycket mer judo. Nu ar jag pa gymmet nar jag inte ar pa judon, alltsa i stort satt varje dag. Det ar asgott att trana, underbart! Men jag vill trana sa mycket mer judo. Usch!!

Nu sitter jag pa biblioteket i Sheen igen eftersom min dator haller pa att strejka. Den fungerar, men det vaaaaaaaaaaaaaldigt slott!!
Veckan har bestatt av traning och umgange med Lovisa och Elin. Vad vi har gjort ar vall att trana och chilla typ, he, he. Idag blir det lugn, sa trott i kroppen och behover lite vila. Ikvall blir det kaaanske Avatar med 3D, men vi far se om vi far biljetter och jag kan sluta lite tidigare och sa. Annars vet jag inte alls vad som hander faktiskt. Vi far se. Annars hander det inte sa mycket just nu, galen, galen och ater galen. Far se hur framtiden kommer se ut. Kan bara jag bestamma, det basta och det samsta kan jag lova! Ha, ha.
Inte sa lang tid kvar vid datorn bara, bajs! Aja, ska se om jag inte kan sitta kvar, annars far jag damp!


puss.


Kommentarer
Jannike

Kämpa på vännen, kämpa på!!!!

Bamsekramar!

2010-01-14 @ 17:00:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0