Sisadar

Det gar lite sisadar for mig just nu. Manga tankar.


Well, livet just nu bestar av traning, traning och lite mer traning typ. Pa lordag traffa Sofie och aven Hanna. Sondag kanske au pair traff. Skulle kanske vara kul.
Ska se om jag kanske inte kan hitta ngn stans tat sitta barnvakt pa sa kan man kasta in lite mer pengar i planboken! Skulle sitta fiiiiint ;)
Sitter nu pa bibblan i Sheen da min dator ar cp. Den mar inte alls bra, INTE ALLS. Det ar synd om den! En datornisse har kollat pa den, vet inte hur kapabel han ar pa sitt jobb da jag inte var dar, men han ar ju i alla fall battre an mig pa det dar. Den behover ett rejalt omhandertagande, precis som jag. Jag skulle behova ett par massagestunden for att knada min rygg tillratta, lite lung och ro och pengar.

Om det blir som jag vill sa blir jag for stunden glad. Dock inte for en langre tid tror jag. Men jag ska gora det jag tycker verkar bra for stunden, annars blir det ju inte battre, i alla fall om man inte forsoker. Well, mycket tramstankar idag.

Barnvakt idag, blir val till att lasa bok coh kolla lite TV dar nere, vet dock inte om Chris ar hemma... hmmf. Funderar pa om jag kan duscha utan att vacka barnen ikv... kan ju ta en langdusch i sanna fall, skulle sitta fint. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska gora faktiskt. Dock sa kan jag ju gora ett forsok att lasa boken sa mycket som mojligt, sa har vi last annu en till.

puss.
borjade grata innan, karlekstarar, kan jag kalla det det tro? det gor jag i alla fall, tack ! <3
trott pa detta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0