Sista veckan

Men shit vad jag drömmer, jag sover inte alls bra när jag drömmer så mycket skit och olika. Vaknar och är helt slut. Inte skoj. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hita på, hade planer, men de förstördes. Just nu sitter jag som vanligt är och lite deppig över pengar. För jag känner att jag inte kommer kunna göra allt som jag vill på grund av pengarna. Men jag har lite planer. Tar nog med datorn till ett café i Richmond när jag tänker efter, undra om det finns internet uppkoppling där som man kan gå in på? Annars får jag la klara mig utan antar jag.
I morgon måste jag se till att komma iväg. Vill hitta ngt kul till pappa som fyller år nu på onsdag! Det är han mer än värd!! Usch, saknar hem nu en massa. Vill ha mina kläder, åka till Stockhom och träffa mormor och morfar samt Rasmus, vill ha vår så man kanfå lite varmare, knoppar på träden och känna att sommaren är på väg sakta med säkert samt använda mina vårkläder. Köpa en massa vårkläder med! :)
Usch, sedan vet jag ju inte hur framtiden ser ut. Allting beror på en sak typ, eller två. Om jag får det och om jag tar det. Jag vet som vanligt inte riktigt vad jag vill. Eller jag tror jag vet vad jag vill, men det känns så tråkigt på något sätt liksom. Det är ju vad jag planerat efter att jag skulle kommit hem till sommaren.

I alla fall.
Helgen har varit toppen!! Utgåg fredag och lördag. Fredag var Elin och Lovisa här hos mig. Blev lite vin och mys och sedan bar det av medMatilda till The Bull i Richmond. Lördag Portobello Market, Hammersmith och sedan ut på kvällen med Elin och några andra tjejer för att fira tess som fyllde 25 i helgen. Gratis inträde och sorit på ett klubb i Picadilly någonstans. Mycket dans! Det kan jag lova, haha, var kul med dansen där i slutet :)

Nej, nu ska jag äta lite och sedan dra mig.
puss och kram och vi hörs.
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0