Tisdag

Varit pa gymmet idag, blev inte sa mycket gjort. Har bara atit massa skit i helgen och sa sa kroppen ar inte jatte peppe, ska aven dit ikvall. Far se om det gar battre da. Var en ganska snygg kille pa gymmet man, kan det kanae ha varit darfor som koncentrera sig var lite svart? Ha, ha, vem vet ^^
Ikvall gymmet igen som sagt, men Lovisa och forhoppningsvis Elin, tycker hon har varit lite for lat nu pa senaste tiden, hon som fick peppe mig varje gang innan for att jag skulle kunna ta mig dit, he, he. Traffade Lovisa pa vag in till omkladningsrummet, hon hade varit pa spinningpass, sa vi tog och bastade ihop,  mysigt. Massa skit snack som vanligt, ha, ha. Ordet underbart far jag nog ta och anvanda till det.
Hungirg, blir att forsoka ta en clementin till nar jag kommer till huset eftersom nar jag kommer dit sa ar det inte langt kvar till tea. Undrar vad det blir till tea idag, kanske bli jag som lagar maten till slut anda, men vet ju fan aldrig.
Kan beratta att jag i naste vecka kommer aka till Sverige och vara dar ett tag. Kommer landa i STickholm och sedan aka ner med mina morforaldrar runt mitten av februari till Halmstad. Ska bli helt underbart faktiskt, i alla fall for ett tag, haha. Ska i alla fall blir kul att trffa alla igen, dock sa var det inte sa lange sen nu, men i alla fall, men saknar alltid sina vanner, det bara ar sa!
Nej, nu kommer jag inte pa nagot mer att skriva, sa far la bli att avrunda detta nu.
Gubbfanet bredvid mig satt precis och klagade for att det spelades musik pa datorn. Det ar fan inte mitt fel att det kommer upp reklam med ljud pa, jag kan fan inget gora. Jag sa jag inte visste hur man gor med ljudeet, for fan, att han ens horde med tanke pa aldern och synen, haha.
Som sagt,
puss.



Kommentarer
Maria - I hjärtat av Landskrona <3

gamlingar e alltid döva utom när dom ska klaga på ungdomar som råkar höras lite , då e deras hörsel hur bra som helst ^^

2010-01-21 @ 20:18:10
URL: http://marialatina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0