Ups...

Missöde har skett... idag klockan 08,25 miste jag en kär till mig. Olyckor kan så lätt ske, och idag skedde det med en väldigt nära vän. Mobilen hamnade på ett ställe som den inte skulle och vips så var den borta. Den led  tyvärr ett bra tag... det enda vi kan hoppas på nu är att det får det bra där uppe i mobilhimlen och att den hade ett bra liv... Älskar den och kommer saknaden länge.

Men länge leve nästa mobiltelefon.

HAHA!

Ja, som sagt.. har ingen mobiltelefon. Så vill ni ha reda på mig så blir det att maila. Kommer skaffa e mobiltelefon snarast och kommer ha kvar gamla nummret!! 

Nu snart till mitt älsklingscafé i Richmond och läsa ut boken jagläser så jag kan lämna tillbaka den.
puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0