varför ligger du inte bredvid min sida, klappar mig på armen och säger till mig att jag är bra?

Sängen är flld med diversa av mina saker som jag äger och har här borta. Började lite med packningen dag, men ni som känner mig vet hur det komer bli. På fredag precis innan jag ska åka är jag fortfarande inte klar! Ha, ha, det är bara så jag behöver ha det =)
Pratat med mamma nu å kvällen, mamma gör mig glad. Mamma, jag behöver dig, du är något av mitt allt. Hoppas bara att jag slipper mammas tjöt och tröttsamma gnällande, men om jag är snäll och gör det jag ska kommer det inte vara några problem med det. Alltså så kommer jag får höra mamas gnällande och tjöt, men jag älkar henne ändå. För att mamma är min mamma!
Well, kass dag idag egentligen. Promenerade innan med de två som jag kommer sakna mest nu när jag åker hem till Sveland. Elin och Lovisa. De har verkligen varit mina toppentjejer som jag skrattat så otroligt mycket med och som stöttat mig genom allt. Tack flickor, ni glömms inte, önskar bara vi hade mer tid på oss, haha, nu låter jag som om jag ska gå och dö, ska ju bar åka tillbaka till vårat ursprungsland. Kommer vi känna oss som turister i våran egen hemstad när vi kommer hem igen? Kanske ni, jag var ju nyss hemma.
I morgon ska jag leta present till papps som fyller r i morgon, GRATTIS PAPPA! Sedan på kvällen ska jag träffa Anna på Sun In och mysa. Torsdag packa och tvätta en massa och sedan kanske träna eller fika på dagen, hoppas på träningen, Lovisa och Elin, VAD SÄGS OM ATT GRILLA VÅRA MARSMALLOWS DÅ? :D Sedan hoppas jag på att kanske de två kan kmma hem till mig på kvällen och ysa lite. Kanske ha lite plockemat som Lovisa så gott föreslog medans jag sitter min sista barnvakt på min egentligen sista dag jobbdag.
Sedan på fredag så jobbar jag på mrgonen från halv åtta till nio och sedan så går planet kvart över 6 från Gattwick. Åh, jag som hoppades på att slippa den flygplatsen, den är inte så rolig, men va fan =)
Måste försöka kolla priset på vad det kostar att skicka hem saker, för då kanske jag slipper betala en massa övervikt och åka i lager på lager, på lager, på lager, på lager, på lager och behöver kanske ba åka i på lager, på lager, på lager =)

Nej, nu slipper ni mig för denna gången.
puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0