Absolut ingen

förstår hur mycket jag längtar tills jag har mitt eget. Snart hoppas jag fan i Nissan......

Jobbade igår, var riktigt kul faktiskt, även om jag hade någon grad feber. Camilla har nu kommit igång med kassasytemet och det är jätte enkelt och smidigt. Tänkte kanske jag skulle poppa upp där lite i eftermiddag precis när de öppnar, vi får se. Ska försöka ta mig till stan och sno bilen mamma ställt på jobbet. Hon skulle iväg över natten med jobbet på rolig resa. Vill också resa iväg och hitta på ngt skoj, NÄMEN, det får jag ju göra på måndag för anda gången på väääldigt kort tid. Ibland har man det lite bättre än vad man tror ;)

I morgon lite mys hemma hos mig med de som kommer. Inte så många, men desto mer mys och skitsnack kanske!? Jag kan komma att trivas ! <3

Igår skulle jag köpa skor och göra inlägg. Åkte till stan och hittde till slut skor som jag trodde skulle bli bra, inte allt för dyra heller, skulle behålla ett par de som var bäst till att använda. Kom till Daniel som skulle göra inläggen åt mig och sådär och han tittade på skorna och sa att de inte var så bra (vilket jag dock viste). Slutade med att han ínte bara gjorde inlägg åt mig utan även sålde ett par skor till mig. Kändes jobbigt när jag skulle välja skor. Inga skor jag själv skulel valt eller så, men fy fan vad sköna de var! Nu i efterhand ångrar jag mig inte alls att jag köpte dom. Flr de var riktigt bekväma och är skor som jag kan se mig själv använda väldigt mycket. Speciellt nu när jag ska jobba på cementgolv och stå och gå hela dagarna. Kommer bli kalas detta! Nu ska jag bara lämna tillbaka de andra skorna jag köpte under dagen, haha. men det kommer bli kalas detta :)

ÖLAND SNAAAAARRT!!!! Fy farao vad jag längtar dit eller vad!! Sett bilder på Facebook nu. Bli medlem i gruppen B.H.R. och se bilder på vart jag ska vara och så. Sussie verkar helt underbar och jag tror att detta kan bli en helt fantastisk sommar! Det enda som skulle vara lite bättre just nu skulle vara sol och X antal grader varmare!

Funderar på vad jag ska hitta på i höst, alla funderingar jag har är helt underbara och betyder ävemntyr, skoj, skratt, jobb, kämpa och bara massa bra saker! Om jag har tur kanske det också blir massa av det! Något förslag från er kanske!? Skulle kunna vara kul så att man kanske kan bestämma sig något. Allt hänger lite på jobb och pengar faktiskt, men det kan man ju få tag på lite vart som! :)

Kommer sakna alla här hemma, älskar er, men äventyren väntar, och det hoppas jag ni också gör! :) <3
xxx
Carro


old pic on me from, i guess, last summer
am i not cute!? ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0