Fun fun fun

Jävla skit vad jag har svårt att bestämma mig ibland, och ibland gör jag bara bort mig totalt, och ibland blir bara allt fel och ibland har ja jävlar mig tur och jag är lycklig till tusen. Allt detta har hänt igår och i förrgår ett par gånger om!
- Jag ska till Uppsala för att vara med i Postkodkampen. Kämpa för Halmstad tillsammans med mitt lag och Sussande Ljungskog. Fy fan vad jag kommer skämma ut mig i min våtdråkt, flytväst och hjälm, men fy fan vad kul jag ska ha!!!
- Borde jobba idag, men jag vill v erkligen inte egentligen, behöver pengarna, men jag ska ju jobba hela sommaren.... får se, ska bestämma mig inom en timma.
- Allt blir fel på fredag, måste se till att jag kan åka till Alex en liten stund iaf, trodde ju vi skulle vara där klockan 4 så det inte skulle vara några problem att jobba på kvällen, men nu ska vi vara där klockan 18,00 vilket jag sa att jag skulle vara på jobbet också..... måste ringa och ser om det går att orda på jobbet, rädd för att det inte gör det.
- Missade min massagetid.
- Elin åker med mig till Uppsala!!!
- Träningen igår gick kalas bra.
- Helgen var mycket, mycket lyckad!!
-  Fick min mörka choklad igår till slut :)
- Ska jobba i morgon
- Träffa Alle till helgen blev planerat
- Köper förhoppningsvis en systemkamera i veckan!!!!!!!!

Ja, detta och en massa annat. Fun, fun, fun!!!
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0