Med en glass i min mun och sandaler av plast

Sommaren bör snart vara här, men vart är den nu då?
Ska snart ta bilen till Heagård och städa på skafferiet. Har bara så jävla ont i min fot och lite i axeln idag så jag vet inte hur snabbt det kommer gå bara. Hoppas inte de har gäster vid 3 tiden för jag vette fan om jag kommer hinna tills dess då! xP Ska städa hela lokalen idag. Ganska chill jobb om jag får lyssna på lite musik :) Ska ta och fixa mp3 innan jag åker, eller i alla fall försöka klara av det.
Tränade igår. Gicka ganska bra förutom att jag fick ett knä på foten, knä på handen och landade på axeln..... men annars så gick det ganska bra x(
Annars blir det nog inte så mycket idag. behöver fixa en del saker så kanske gör det efter jobbet idag. Ska försöka träna med, vill verkligen träna, men får se om jag klarar av det bara..............
Har sån himmla lust att komma ut och cykla!! Får se om jag pallar det när jag kommer hem bara!! På tal om det, behöver lämna in min cykel! HAHA! jäjä...

Don't miss Cugar Town tonight people!!!
puss.

Remider: Mp3 Mp3 Mp3 Mp3 Mp3 Mp3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0