Underbara dagar i Uppsala med fantastiska människor och presterade till tusen

Nu är man hemma igen. Liten smäll på axeln, många gapflabb och enormt jävla kul har funnits med på listan över vad man känns under resan. Träffat månbga enormt underbara människor vilket känns fantastiskt! :)
Gud vad jag vill göra om det igen! 
I morgon blir det stan och hitta skor och förhoppningsvis träffa Syren lite grand. Sen så är det antagligen jobb för min del, om jag mår bra vill säga, just nu känns det sådär måste jag tyvärr erkänna. Kan vara för att man är lite trött fortfarande och lite spänd och sådär. Aja, kämpa vidare är vad jag gör.



Om ni vill åka som au pair eller känner någon som vill åka, snälla säg till, finns så många familjer som söker au pair nu så behövs fler au pairer så att alla kan få hjälp, och vad kul man kan ha på resan om man åker :)
sök på google: swedish connection så tror jag att ni kan hitta länken till hemsidan. Säg så att ni har fått infon av mig. Vill ni ha mer info om det så är det bara att fråga mig eller Marie som jobbar med det :)


Skulle vilja skriva så mycket mer, men inte idag, en annan dag.
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0