Uppsala

Idag väntas en tågtur till Uppsala. Känns lite nervöst nu....... jaja. Lycka till säger jag till mig själv i alla fall, jag kan ju inte mer än att skämma ut  mig för hela landet, det kunde ju varit internationellt........ HAHA!!
Elin och Nisse kommer lite innan så tar vi osds sen till stationen förr att möte upp de flesta andra. Peter åkte igår och Sussane träffar/hämtar vi upp i Göteborg. Kom igen nu för fan, nu ska vi se till att vinna och ha sjukt roligt! :D Jag har gjort meterial till Hejarklacken, och det  går inte att klaga på! :)
Packade igårkväll, jag vet inte om jag kanske behöver ha med mig mer varma kläder... jag vetta fan hur detta fungerar ju. Hmm, jaja. Vi får hoppas att vi har allt vi behöver och det jag kommer glömma att jag inte behöver det!

Nej, nu ska jag försöka borsta mina tänder och ta en vänskaplig promenad med min hund!
puss.

P.S. Kommer hem onsdag morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0