En förstörd krake är inte alltid fixbar, men ibland kan solen lysa fram och faktiskt ge kraken ett leende på läpparna

Varit på stan med mamma och Lillasyster. Mysigt. Även om jag kaske inte ler och skrattar hela tiden. Men min axel gör det omöjligt. Jag är ruskigt deppig för axeln eftersom träningen är det enda som får mig på bra humör dessa dagarna. Jag saknar judon som ett jävla as. Jag bara hoppas att jag kan träna judo så snart som möjligt så att jag sedan kan komma igång ordentligt. Kanske t.o.m. köpa gymkort på gymmet. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det längre, men vi får se. Jag behöver i alla fall träningen, den ger mig allt jag behöver. Nej, där ljög jag, träningen ger mig nästan allt jag behöver, men just nu allt för att göra mig någerlunda glad och lycklig!

Det är soligt idag. Blir nog att cykla till Alehallen med solglasögonen på och med cykelstället på pakethållaren, haha, och kolla på Lillebror när han spelar handbollsmatch. Och sen kommer Alle klockan fem. Åh, så skönt att hon kommer till mig tidigare innan vi ska iväg på fest ikväll, underbart! Saknat min Alle jätte mycket! :)

Köpte i alla fall en klänning på stan, hårspännen och tunna strumpbyxor. Tyvärr blev det inte rätt förg på klänningen som jag skulle velat ha. Men det betyder att jag kan köpa den en annan dag om den kommer in. Ska försöka köpa ytterligare en annan färg efter en svart kanske. Just nu gillar jag den skarp och vet att jag kommer kunna ha den tills jag dör typ, haha, om den inte går sönder då.

Blivit riktigt målarsugen nu dessa dagar, men jag måste köpa nya dukar, och sedan vill kag börja måla med akrylfärger och lite annat. Färger som torkar lite snabbare. Vet exakt vad jag vill måla för stunden, men jag har ju då som sagt inte material till detta. Ska åka till farmor & farfar snart förresten, love it!

puss.



jag försöker, men det känns som jag är den enda
varför vill ingen vara på min sida, jag tycker inte att den är dålig, inte någonstans faktiskt.
annars bara erkänn.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0