Hallå i det soliga Halmstad

Ska snart ta hunden, en god bok och promenera bort till stan och sätta mig på ett cafe och läsa boken med en nyköpt kop kaffe eller liknanden. Ska bli supermysigt nu när solen skiner igen. Gud vad jag älskar soliga vårdagar, tyvärr är det ju snö kvar, men jag kan fantisera bort den och känna 20 graders värme omkring mig. Det fungerar för en liten stund (A)

Igår var en tråkdag, fast jag kände inte riktigt att jag hade så tråkigt faktiskt. Gjorde ingenting, som vanligt då faktiskt. Men kanske behövligt vad vet jag.
Jag sover alldeles för mycket nu för tiden och huvudet börjar kännas alldeles för tungt och dant. Håller inte koll på något längre och jag mår bara sämre och sämre när jag har för  mycket sömn i kroppen. Någonstans får det räcka tycker jag. Ska se till att komma upp tidigare nu i veckan. Sen så ska jag bara komma på vad jag ska göra under de extra timmarna på dagen bara, men det kommer jag nog lösa ska ni se ;)

Nej, om jag skulle göra det sista så att jag sen kommer iväg.
Ni får ha en helt underbar dag i solen och ta han dom er,
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0