Heagård

Nu ska jag snart ta bussen till stan och sedan gå till Camilla och så ska vi åka ut till Heagårg och få ltie saker g jorde idag. Hoppas att jag är lite piggare idag. Jag måste bara fixa lite mat att ha med mig och låta hunden kissa av sig kanske. Får se, pappa ska ju ta lunchen och den är ju snart för honom. Var hos Camilla igår med, då gick det seeeegt.
Ska på Drottmatchen ikväll med. Mamma kommer och hämtar mig på Heagård och så kör vi till Arenahallen och intar våra platser för att se dom möta Guif. "Go Drott, eller nått'". 

Inga planer alls just nu utöver Heagård idag och antagligen om jag har tur i morgon och på fredag. Tänkte se finalen av Let's dance cool som jag är. Skulle ju egentligen tävlat i helgen....... usch, fy fan för min jävla skit axel. Men det känns bara bättre och bättre i den dock, men i alla fall. Vi kunde ju jobbat på och sluppit ont också. men vad är det för svårt med det!?

Och så är det snart högskoleprovet, eller snart och snart, men i alla fall. Ha, ha. Nervös för det faktiskt. Jag tycker verkligen inte om att skriva prov om det inte handlar om psykologi eller liknanden. För det kan jag plugga till och det tycker jag är intressant så det gör inget att jag skulle behöva plugga på det. (Kommer jag antagligen att ångra en dag att jag sagt xD)

puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0