Idag är det onsdag

Helena tid även idag hanns det med. Eller hanns och hanns, jag har ju inte så mycket fr mig sådär, kanske ska kalla det något annat, men en annan dag :)
I alla fall, blev hämtad hemma och vi åkte till Östergök och åt lunch. Sedan till Eurostop för att par ärenden och sedan hem till mig för kaka och kaffe. Sedan var det hemdags för Helena och jag tog tag i städning igen. Blev hela 5 rena lådor + en dammsugning på rummet. Lite tv, något litet att äta och nu tittar jag på Förkväll. Försöker bestämma mig om jag ska på matchen ikväll eller inte, men jag kan inte bestämma mig. Fick reda på för inte alls länge sen att det faktiskt är den 10:onde idag och att matchen är ikväll betyder det då. Aja, vi får se hur dt går med detta. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Promenad dit kanske? Njae...

Har fortfarande mycket ont, men jag tar inge smärtstillande, men funderar på om jag faktiskt inte ska ta en nu. Jag klarar mig utan med smärta, men jag klara mig bra utan smärta med smärtstillande i kroppen också. Axeln gick ur led i torsdags på träningen. Landade på axeln och KNAAAAAK. Inte kul någon stans, speciellt inte i axeln. Men det går fortare än vad någon någonsin skulle tro att bli bra. Idag har jag inte haft på mig mitellan alls, men det ska jag nog ha i morgon kanske. Vila armen lite kanske vi får se.
I alla fall, 45 minuter tog det att få mig till akuten ock dä tvingade jag mig till narkos för att de skulle lägga axeln i rätt läga. Om jag inte kunde slåss till mig min vilja så får jag köra på envishet. Det klara jag mig bra på ibland också :) Så fort jag kom in så tror jag att de var trötta på mig, jag kommer bli ihågkommen i alla fall, wonderful my friends! 

Senaste dagarna har jag varit med Helena, träffat rebecca med en mysig promenad, städat hemma, promenerat med hunden, sjukgymnasten, stan, läst och lite så där. Haft det ganska bra under många stunder, utaöver de bra stunderna ganska jätte tråkigt. Men jag klara mig.

puss.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0