keep fighting for the life

Varit hos farmor och farfar från igår till idag. Heeeelt underbart! Älskar verkligen dom människorna. Ellie var med och vi hade det toppen. Träffade även faster Anci med Ebba. Läst, promenerat, ätit massa gott och haft det jätte bra. Kom hem idag runt 6 tiden och sen har jag inte gjort så mycket. Funderar fortfarande på hur jag ska göra med alla mina smycken. Någn som har något förslag på hur man kan förvara dom???

Veckan som gått har varit gansak bra i alla fall. Jobbat lite grand, bara tillfälligt arbete, men ändå något. Jag kämpar på med det fortfarande ja. Börjar bli ruskigt deppig för jobb... men men.
Jag får ju heller inte träna än.... fortfarande ont i axeln och har jag tur kanske jag kommer ner på matten i slutet av veckan, men då ska jag nog ha jätte tur tror jag. Jag SKA ner!

I veckan så planeras lite jobb, träffa Sandra, komma ner på judomattan, sjukgymnasten, träna, sallad, läsa och kaffe. Resten blir spontana saker antar jag.
Efter datorn och TV:n ett tag till så blir det nog att läsa ut boken jag påbörjade hemma hos farmor och farfar så man blir klar med den. Sitter och tittar på den där filmen på 3:an som jag sett X antal gånger, men hittar inget bättre ändå...

puss.


<......3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0