Melodifestivalen hos Josefine

Dagen blev inte som den skulle igår, men den slutade bra ändå. Dagen började med att jag "försov" mig. Hade tänkt gå upp lite tidigare än vad jag gjort, men va fan liksom. Sedan blev det att duscha lite snabbt och sedan göra mig i ordning för att lämna huset. Det blev stan med mamma och lillasyster Josefine där vi gjorde några klipp. Jag fick med mig klänningen för kvällen som jag faktiskt gillar väldigt mycket. Ville ju ha en svart, men den fanns tyvärr inte i min storlek, så det fick bli en blåliknande av den istället. Det gör mig inte jätte ledsen då det betyder att jag kommer ha två utav klänningen fast av olika färg i framtiden :)
Blev lite chill efter stan hemma innan latheten slog in och jag tog pappas bil till Alehallen där jag skulle titta på Douglas när han spelade handboll. Blev att jag fick sköta pappersarbetet i seketeriatetm, men det var lugnt, det gick bra. Körde hem och strax efter det anlände Alexandra. Snackade lite medans Stjärnkockarna var på på TV:n. Sedan gjorde jag wook så vi fick i oss lite mat och sen inväntade vi SAndra på rummet medans jag började med min omvandling. Blev bra till slut och vi lämnade huset och tog oss en promenix till Josefine. Kollade så klart på Melodifestivalen och det blev tyvärr ingen repris från förra året med Josefine, men vi klarar oss ändå :)
Var hos Josefine och hade det bra innan vi tog oss till stan, blev The Corner där Alle och jag dansade med resten av folket som var där! Efter att jag träffat Favoritpolisen (den enda polis jag känner för stunden så därför favorit, INGET ANNAT, hahah!) så tog jag mig med bestämda steg hemmåt genom natten. Landade hemma runt kvart över fyra tror jag. I mitt tempo med klackaskor, nästan arslet avfruset och fortfarande alkohol i blodet går det inte supersnabbt, det kan jag ju lova! Bra kväll med bra människor.
Måste tilläggas att Hampus och Alle är fan bäst! Hampus som hela kvällen skrattade åt sin mobilbakgrund som var Andreas Jonsson eller vad han nu heter. Eller vad säger jag, skrattade, jag menade fnissade som en liten flicka :D

See ya
puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0