Mumsigt

Den som vill ha kanelbullar, scones eller goda kakor kan höra av sig till mig att köpa billigt :)
( ja jag är seriös :) )


Mysigt :)
Åt lunch nästan precis och nu ligger jag och hunden i sängen och  myser med att lyssna på underbar musik innan vi ska ta oss en liten promenad innan jag ska ta mig till stan för en liten tänkarstund. Ska hålla föredrag om Swedish Connection Au Pair och Nanny förmedling i ett par skolor om ett tag. Ska se om jag kan planera lite kring det. Dock så kommer det nog bli att jag väntar med att planera tills jag fått alla mina grejer till detta.
Ska i alla fall ta med mig boken, penna, papper och kanske datorn till stan om en stund.
Nu promenix med en av mina bästa vänner någonsin, hunden Ellie!

kram på er alla underbara,
ha alltid med er era bra minnen.
puss.


Kommentarer
elin

ååh, spännade med föredragen caroline! lycka till med det :)

2010-03-01 @ 14:34:09
URL: http://givemethebliss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0