När jag får bestämma

Ska snart till stan, ska bara borsta bissingarna och på med lite mascara och sedan resterande saker som jag kommer på om en liten stund som jag måste göra. Amanda kommer hit i eftermiddag och det ska bli ruskigt kul att träffa henne igen! Den nyblivna norsken ser man inte så ofta så det ska bli jätte mysigt med kaffe och brownie!? Ja, vi får se hur det blir med den biten ^^
Sen så SKA jag ner på judomattan med dräkten på i dag. Hoppas att det är lite folk och att jag kan köra med någon bara teknik så jag kan ta det lugnt med armen. Har inte varit superduktig på reahaben tyvärr, har la kört mer hemma lite grand och den s.k. vardagsmotionen. Stod och checkade in mina muskler, eller jag menar, checkade in ställen på kroppen där jag en gång hade muskler. Vänsterarmen är helt borttynad. Inte så konstigt, men det kändes riktigt hemskt. Även massa andra muskler är borttynade. Inte tränat på tre veckor nu, så jag har ju inte kunnat bygga dom precis. Har ju precis börjat bygga upp muskelmassan igen... får la göra ännu ett försök. Haha. Gissa om konditionen är bortsprungen (hahahaha, bortsprungen!!!) nu när jag kommer tillbaka. Aja, bara att kämpa antar jag!
Vet att Simon inte skulle godkänna judoträning idag egentligen, m en nu orkar jag inte mer!

Helgen gick inte som planerat, off course!
Men det var helt okej ändå. Fredag lugnt hemma på kvällen. Lördag blev det stan, gick och provade massa kläder själv tills Josefine kom in till mig. Vi åkte hem och åt lunch och sedan åkte jag med mamma till Drottmatchen. Kvällen blev chill och sedan promenad med Syren. Söndag upp tidigt och tvätta en bil. Skulle tvättat båda bilarna egentligen, men Vovon tog tre timmar, och då är det fortfarande inte riktigt 100% ren. fan vad skitig den var!!! Men nu kan man i alla fall åka i den utan att psykiskt må dåligt för all skit, hahahahaa! Bra jobbat Carro! Sedan blev dagen lugn. Jag tog tag i mitt rum och fick i ordning på översta hyllan i garderoben. Två utav tre lådor blev städade och den ena blev en klädlåda istället för skitlåda. Nu har jag bara två skitlådor kvar (AAAAA)

Nej, om jag ska få saker gjorde idag så får jag nog se till att börja fixa och sedan dra mig. Btw, bakade goda scones till frukost idag med dinkelmjöl, wonderful I can teel you guys!!!
Saknar er tjejer i London, även Anna. (Anna är ju nu i Miami, galet mycket avundsjuk med ännu mer glad för din skull för det är du verkligen värd tjejen!!!!!)
Ta hand om er och ha en helt underbart dag!
puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0