SOL SOL SOL SOL SOL

Medans jag sitter och äter på mitt gröna äpple och har på "Efter tio" på kökstv sitter jag här vid datorn och letar olika information och liv och himmel. När de sitter och pratar om datorberoende av olika slag, bl.a. bloggande kommer jag på det var ett tag sedan jag skrev här. Tittar på inläggen och inser att det är knappt ett dygn sedan jag skrev, jäjajä.

Ska klä mig inför en dag borta på Heagård. Ska se om jag inte kan fixa med mig något som jag kan äta. Kommer antagligen få ta mig från Camilla sen direkt till judon. Tränade judo igår och det gick förvånandsvärt bra. Gjorde en tabbe som jag fick ont av med det kan jag leva med. Idag lite öm i axeln och armen så vi får se hur det känns ikväll, men jag ska göra så gott jag kan! Oj, nu märker jag att mat kommer bli jätte jobbigt idag. Detta måste vi ordna upp till framtiden om det ska fortsätta så här. Ja, det tar vi om en liten stund och/eller i morgon ^^

Det är strålande sol utanför mitt fönster. Var ute och gick med hunden i detta underbara väder. Dock lite frostigt, det har varit en kall natt, men blir det dagar som denna kan jag verkligen leva med lite fröst på marken en timma eller två efter man klivit upp ur sängen.

Amanda var här igår och vi fikade på kaffe och hennes underbart goda brownies. Grattis till henne som fyllde 20 den 25 mars! :)

Lite seg i huvudet idag igen, hoppas att de försvinner snart så det går någerlunda smidigt att jobba idag!

puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0