En dag ska jag vara den grymmaste av de grymmaste!

Sandra kommit hit om en liten stund, sitter och väntar på henne nu. Vi ska äta lite lunch. Blev inte vad jag tänkte, haha, fast jag hade nog inte tänkt alls dock gällandes vad jag skulle fixa för lunch, men detta blir kalas bra :)
Elen var borta innan i förmiddags ett par timmar. Jag satt i soffan och läste mest. Mysigt, var ett tag sedan jag läste nu så det var dags att börja igen. Blev boken "Innan jag dör". Har bara läst 50 sidor än så länge, så vi får se hur den är när man kommer en bit till. Var ju på biblioteket i förra veckan och lånade tre stycken böcker jag hade tänkt att försöka läsa. Jag har ju tiden till det..... haha!

Sen i eftermiddag blir det nog att städa lite och sedan ska jag se vad jag hittar på ikväll, inte riktigt bestämt mig än... Så himmla sugen på att grilla något och baka något super god paj........

Stockholm i helgen. Tävlade SM och träffade Rasmus i söndags. Himla trevligt måsta jag säga! :)

puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0