En regnig dag att vara glad över

Sitter med kaffekoppen nu halvfull och ätit några ballerina kladdkaka kex med massa drömmar och tankar i huvudet. sitter och suktar efter kameran med objektiven jag har paxat och måste kolla upp ett par saker innan jag är 100% säker på att jag ska köpa den. eller jag är det, säker på att jag ska köpa den, måste bara kolla om jag behöver lämna in den på puts och lite så innan jag kan använda den och kolla med försäkring och grejer.
Jobb i morgon och på söndag. Städa Heagårds skafferi. Inte det roligaste, det kan jag verkligen inte påstå, men vad gör man inte för pengar, ha något att göra, lite jobb, träffa nya människor och allt det där. Får la se det så positivt jag kan :) det regnar idag, jätte mysigt. Ska snart ut på äventyr i regnet vilket jag är glad för. Ni ÄR avundsjuka, det kan jag lova! xP
MVH
Caroline


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0