Jag hade glömt hur det kändes att komma till en ny värld där om ens bekymmer existerar, inte är mina

En dag som de flesta andra... MEN ändå en ganska bra dag!
Kom upp lite sent eftersom sängen var så skönt att ligga i. Hunden kom och väckte mig ett par gånger och ville upp och snooza bredvid mig. Men inte idag inte då Carro inte har något underlakan i det eftersom hon i går fick panik att det var så snuskigt efter hundens senaste snoozning tillsammans med mig i sängen. Så kan det gå.
Kom i alla fall upp och gick ut på promenad med hunden. Kom hem igen och gjorde lite frukost och satt vid pappas lap top vid köksbänken och kollde runt lite. Hittade massa kamerar som jag vill köpa... hmm, tankegångarnba är inte slut än på ett väldigt bra tag! Ska kolla igenom länkarna jag sparade lite senare och se om jag inte kan komma fram till något vettigt beslut. Skulle bli överlycklig om jag kunde köpa en kamera nu till sommaren, gärna med ett telezoomobjektiv eller liknanden. I alla fall minst ett 50-200 objektiv. Får se hur det går. Skulle var kul att kunna ha den kemaren till sommaren då så man kan få lite mer ordentliga bilder och så att jag kan börja min fotokarriär ordentligt ^^

Började ösregna och jag fick ett begär av att läsa min underbara bok som är skriven av Hakuri Mo - någonting. Så tog bilen som stod hemma och bagav mig till Eurostop. Efter ett par minuters tittande i affärerna satte jag mig på Espresso House och kopplade av med min underbara bok. Trodde inte boken skulle vara så bra, men när jag läst två sidor till efter den tanken kom inte den tanken upp längre... jag njöt och hade det så bra som jag kunde ha dte för stunden! Sen ringde mamma och sa att hon ville bli upplockad och fixa ett par ärenden från jobbet. Och nu är vi hemma och tråkar. Funderar på om jag inte ska åka iväg någon stans, men vart då när det regnar!?

Jobbade igår hos Camilla. Jätte mysigt. Fick upp alla kläder till utförsäljningen som är nu i helgen. Så har ni inget för er kom inom till Butiken på Landet på Heagård. Kan fynda jeans eller något annat kanske :)
Kommer antaglien att finnas lite kaffe och kaka att köpa med, ska se om jag inte kan fixa det iaf. Så det blir jobb hela helgen på Heagård vilket ska bli jätte kul! Sen så ska jag nog också till Lund på ett pass. Blir antagligen fredag kväll.
Sen ska mamma och jag antagligen Josefine också till Wapnös trädgårdsmässa på söndag förmiddag.
Så har ett par dagar att se fram emot nu!

Ska nu försöka komma fram till något att göra!
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0