Sitter vaken

Jag sitter här vid pappas lap top vid skrivbordet i köket och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kom upp för nu en timma sedan har har hunnit klä på mig några kläder, ätit frukost och suttit här. Nu är jag uttråkad och vet inte vad jag ska göra! Jag har jätte tråkigt och behöver något att göra. Fan också att jag har saker att göra, bara tråkiga.... jaja...

Var med Sandra igår och vi fick både massa färg på våra kroppsdelar som låg och blottade sig för solen. Speciellt på ansiktet för mig. Mycket trevligt måste jag säga! :) 
Sedan tog jag mig till träningen på kvällen. Hade barnen klockan 6 och sen tränade jag själv. Idag känns det riktigt bra efter en rolig och hård judoträning tillsammans med Emelie som var på besök! Helt underbart!!
Idag kommer Alle och Sandra hit för att lunchdejta med mig. Sedan lite besök hos en Syran för lite tjejförfest och sendan får vi se om jag hänger på med ut.
Sedan blir det att bege sig till farmor och farfar på lördag till söndag och secdan Helsingborg på tisdag! :D Kalaskul!

Förresten, fick höra från barnen igår att jag pratar konstigt... vad är det för fel på orden Kalasbra och Bamsesteg ??????????

xoxo
Carro


Kommentarer
Eve

sv: haha du är inte den enda som säger så :) men det kan ju vara inför en roll som han är så :)

2010-05-21 @ 10:50:39
URL: http://eeveeliinaas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0