vitt vitt och åter vitt

Galet sugen på att flytta hemifrån. Inreda och pyssla heeeela tiden. Med en liten trädgård och så ska allt vara vitt, massa blommor och massa kryddor och egna grönsaker. Om jag har plats skall jag föda en egen gris och så har jag eget kött också :D

Lunchdejten med Alle var mycket givande för mig och snart skall jag ta cykeln och ta mig till stan där Linus, Hampus och jag blir upphämtade av Alexandra och vi ska ut på ett mysigt äventyr. På vägen dit lämnar jag judokostymen i hallen så kan jag ta mig direkt till hallen när äventyret slutar lite senare. Smidigt och.... ja, smidigt.


Typ så här vill jag ha det,

 

puss.


Kommentarer
Jussn

känns inte så bra att du vill föda en liten gris.................

2010-05-28 @ 13:31:12
URL: http://enjussn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0